вівторок, 2 лютого 2016 р.

Візитка

Коржавіна Оксана Петрівна



Місце роботи                 

Сновська ЗОШ І - ІІІ ст. №1 Сновського району Чернігівської області

Посада           вчитель української мови та літератури
    Педагогічний стаж роботи           20 років
     Кваліфікаційна категорія           "спеціаліст вищої категорії"

Звання            немає                                   

Педагогічне кредо     

 «Не зупинятися на досягнутому. Нормою життя є творчість і постійна робота над собою»




Власний особистісний і педагогічний портрет

Трудову діяльність розпочала педагогом-організатором Чепелівської неповної середньої школи Щорського району Чернігівської області у 1996 році після закінчення Путивльського педагогічного училища імені С.В.Руднєва. З 1999  по 2016 роки перебувала на посадах заступника директора з навчально-виховної роботи, вчителя малювання, початкових класів, української мови та літератури, зарубіжної літератури Сновської ЗОШ І - ІІ ступенів Щорського району Чернігівської області  (з 2004 по 2016 рік за сумісництвом).  У 2002 році закінчила Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя  за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література» та здобула  кваліфікацію учителя  української мови, літератури та зарубіжної літератури. З 2004 по 2015 рік працювала методистом районного методичного кабінету відділу освіти Щорської районної державної адміністрації. 2015/2016 навчальний рік – учитель української мови та літератури Щорської ЗОШ І – ІІІ ст. №1. Педагогічний стаж - 20 років. За результатами атестації 2013 року  встановлено атестаційну категорію «спеціаліст  вищої категорії».
       Моє  педагогічне кредо – «Не зупинятися на досягнутому. Нормою життя є творчість і постійна робота над собою».  Тому закономірним є вибір проблеми, над якою працюю, "Особистісно зорієнтований підхід     на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури шляхом впровадження інноваційних технологій».
         Вимога сьогодення - використання сучасних технологій. У своїй роботі  використовую проектні технології,  але надаю перевагу інтерактивній методиці проведення навчальних занять чи виховних заходів, застосовую принципи індивідуалізації та диференціації навчання, створюю мультимедійні презентації до уроку чи позакласного заходу.
   Я переконана, що постійно знаходитися в творчому пошуку, самовдосконалюватися - це єдиний можливий шлях сучасного педагога.
      Вчитель, наставник – ці поняття можна віднести до вічних. Скільки існує людство, стільки буде існувати поняття «вчитель». Дуже просте тлумачення – це людина, яка наставляє, передає свої знання, вміння іншій людині. Моє покликання – учитель… Чим більше викладаю українську мову та літературу, тим більше відчуваю відповідальність. Відповідальність, тому що мені довірили маленьку душу, а я повинна створити Людину, і не просто Людину, а читача, творця, митця. Як це зробити? Одвічне питання...


      


Немає коментарів:

Дописати коментар