1.Назвіть 6 стилів мовлення. Користуючись одним із
них опишіть підручник з української мови. ( 1 стор.)
2.Перепишіть,
уставте пропущені літери, поясніть, яким правилом користуєтесь
Ход…ш,
перелаз…ш, люб…ш, кос…ш, перемага…ш, допомага…ш, мир…шся, навча…шся, економ…ш,
біл…ш, бач…ш, вереду…ш, служ…ш, полю…ш, муч…шся, бер…те.
3.
Поставте наголос у словах. Чи має значення наголос для окремих слів, поясніть
Атлас, випадок,
вимова, диспансер, лапки, медикамент, ненависть,олень, приятелька,
помилка.
4.Перпепишіть
слова у 2 колонки, вставляючи «З»
або «С» у префіксах. Перша колонка із
буквою «З», друга – з буквою «С».
З
останніх букв виписаних слів прочитаєте вислів Гете.
Ро…пис,
вро…сип, …цементувати, ро…чин,
…кат,…формувати, …тискач, …чепити,ро…кис, …прожогу, …пад, бе…крилість, …ковзко,
…сох, ро…сунув, …чавити, …хов, ро…сіл, …шити, не…проста, ро…тин, бе…платно.
Відповіді
5 клас
1.Назвіть 6
стилів мовлення. Користуючись одним із них опишіть підручник з української
мови. ( 1 стор.)
Художній, науковий,
розмовний, офіційно-діловий, публіцистичний, конфесійний.
2.Перепишіть, уставте пропущені літери, поясніть, яким
правилом користуєтесь.
Ходиш, перелазиш, любиш, косиш, перемагаєш, допомагаєш,
миришся, навчаєшся, економиш, білиш, бачиш, вередуєш, служиш, полюєш, мучишся,
берете.
3. Поставте наголос у словах. Чи має значення наголос для
окремих слів, поясніть
Атлас,
випадок, вимова, диспансер, лапки, медикамент,
ненависть,олень, приятелька, помилка.
4.Перпепишіть слова у 2 колонки, вставляючи «З» або «С» у префіксах. Перша колонка із буквою «З»,
друга – з буквою «С».
З останніх букв виписаних слів прочитаєте вислів Гете.
Розпис
|
Скат
|
Врозсип
|
Сформувати
|
Зцементувати
|
Стискач
|
Розчин
|
Спрожогу
|
Зчепити
|
Спад
|
Розкис
|
Сковзко
|
Безкрилість
|
Схов
|
Зсох
|
Неспроста
|
Розсунув
|
|
Зчавити
|
|
Розсіл
|
|
Зшити
|
|
Розтин
|
|
Безплатно
|
Спинись,хвилино, ти чудова
6 клас
1.
Напишіть твір на тему «Моя майбутня професія» (1,5 стор)
2.
Від поданих прикметників утворіть і
запишіть іменники з суфіксом –ин(а)
Канівський
овруцький
кагарлицький
миколаївський
харківський
чигиринський
3.
Розберіть за будовою слова. Утворіть словосполучення з різними видами зв’язку з підкресленими словами
Усміхнувся,
сніговиця, горнеться, підходить, безладно,
розсипаних, хлібороб, швидкокрилі
4.
Запишіть слова у 2 колонки: 1) ті, у які вставили апостроф, 2) ті, які
пишуться без апострофа.
Правильно
виконавши завдання, з останніх букв прочитаєте назву вірша В.Сосюри.
Дев…ятсот, серм…яга, хутор…янин, зв…язок, духм…яне,
пор…ядок, бур…ян, без…язикі, тьм…яно, цв…ях, присв…ята, реп…ях, п…ятдесят, з…ясовано,
Солов…йов.
Відповіді
6 клас
1.
Напишіть твір на тему «Моя майбутня професія» (1 стор)
2.
Від поданих
прикметників утворіть і запишіть
іменники з суфіксом –ин(а) Канівський –
Канівщина
овруцький – Овруччина
кагарлицький – Кагарличчина
миколаївський – Миколаївщина
харківський – Харківщина
чигиринський – Чигиринщина
3.
Розберіть за будовою слова. Утворіть словосполучення з різними видами
зв’язку з підкресленими словами
У/сміх/н/ув/ся, сніг/ов/иц/я, горн/еть/ся,під/ход/ить,
без/лад/н/о,
роз/сип/ан/их, хліб/о/роб,
швид/к/о/крил/і
4.
Запишіть слова у 2 колонки: 1) ті, у які вставили апостроф, 2) ті, які
пишуться без апострофа.
Правильно
виконавши завдання, з останніх букв прочитаєте назву вірша В.Сосюри.
Дев’ятсот, сермяга, хуторянин, зв’язок, духмяне, порядок,
бур’ян, без’язикі, тьмяно, цвях, присвята, реп’ях, п’ятдесят, з’ясовано,
Соловйов.
Дев’ятсот
|
|
Серм’яга
|
|
Зв’язок
|
хуторянин
|
Бур’ян
|
духмяне
|
Без’язикі
|
порядок
|
Реп’ях
|
тьмяно
|
П’ятдесят
|
цвях
|
З’ясовано
|
присвята
|
Соловйов
|
Так ніхто не кохав
7 клас
7 клас
1.Напишіть
твір-опис вашої кімнати у художньому стилі.(1,5 стор)
2. Запишіть
словосполучення, знявши риску. Поясніть їх правопис.
Не/дописаний до кінця переказ, не/обдуманий вчинок, не/прочитаний
лист,
не/скошена завчасно трава, не/задоволений результатами
контрольної роботи, не/вивчений вірш, не/зрозуміла поведінка, не/званий гість,
не/званий на вечерю гість, не/змінювані слова.
3.Доберіть власне українські синоніми до поданих слів
Індустрія
Аплодисменти
Біографія
Лінгвістичний
4.Відредагуйте
Понести втрати
Вести переписку
Вступати в силу
Прийняти до уваги
Халатне ставлення
Відповіді
1.Напишіть
твір-опис вашої кімнати у художньому стилі.(1,5 стор)
2. Запишіть
словосполучення, знявши риску. Поясніть їх правопис.
Не дописаний до кінця переказ, необдуманий вчинок,
непрочитаний лист,
не скошена завчасно трава, не задоволений результатами
контрольної роботи, невивчений вірш, незрозуміла поведінка, незваний гість, не
званий на вечерю гість, незмінювані слова.
3.Доберіть власне українські синоніми до поданих слів.
Індустрія – промисловість
Аплодисменти – оплески
Біографія – життєпис
Лінгвістичний – мовний
4.Відредагуйте
Понести втрати – зазнати втрат
Вести переписку – листуватися
Вступати в силу –
набирати чинності
Прийняти до уваги – взяти до уваги
Халатне ставлення
– недбале ставлення
8 клас
1.Напишіть
твір-роздум «Мій професійний вибір» ( 2 стор)
2.Перепишіть
текст, замінюючи числа словами,
виправіть орфографічні помилки. Зробіть морфологічний розбір виділеного слова
Про житя Богдана
хмельницького до 1647 року відомо дуже мало. Місцем народження важаєця суботів,
як рік народження вказуют 1595. У віці
20-30 років починає активно брати участь у морських походах запорозців на
Турецькі міста. 20 січня 1648 року Хмельницький підійшов під січ, а
через 5 днів заволодів фортецею.
3.Допишіть прислів’я
Пташка
красна своїм пір’ям,
Бджола жалить жалом, а
Птах сильний крильми, а
Око бачить далеко, а
Не вчи орла літати, а
4.Запишіть слова у дві колонки:1) Зі вставленою буквою І; 2)Зі вставленою буквою И. 7б.
З перших букв прочитаєте початок вислову «….
причина більшості наших невдач».
Нац…я, еф…р, данс…нг, озокер…т, дубл…кат, орх..дея,
с…нус, ет…кет,в..тамін, імм…грант, баз…с, рев..зія, арх….в, електр…ка
Відповіді
8 клас
1.Напишіть твір-роздум
«Мій професійний вибір» ( 2 стор)
2.Перепишіть
текст, замінюючи числа словами. Зробіть
морфологічний розбір виділеного слова
Про життя Богдана
Хмельницького до 1647 року відомо дуже мало. Місцем народження вважається
Суботів, як рік народження вказують 1595. У віці 20-30 років починає активно
брати участь у морських походах запорожців на турецькі міста. 20 січня
1648 року Хмельницький підійшов під Січ, а через 5 днів заволодів фортецею.
(двадцять –числівник, скільки?,порядковий, складний. Р.в,
непохідний, виступає обставиною).
3.Допишіть прислів’я
Пташка
красна своїм пір’ям, а людина ( своїм знанням)
Бджола жалить жалом, а людина (словом)
Птах сильний крильми, а(людина друзями)
Око бачить далеко, а розум ( ще далі)
Не вчи орла літати, а рибу (плавати)
4.Запишіть слова у дві колонки:1) Зі вставленою буквою І; 2)Зі вставленою буквою И.
З перших букв прочитаєте початок вислову «….
причина більшості наших невдач».
Нація, ефір, дансинг, озокерит, дублікат, орхідея, синус,
етикет,вітамін, іммігрант, базис, ревізія, архів, електрика
«Недовіра до
себе – причина більшості наших невдач»
9 клас
1.Напишіть
твір-роздум «Причасти мене розмовою – українською мовою»
( 2 ,5стор)
2.З’ясуйте синтаксичну роль виділених слів
На
шлях я вийшла
ранньою весною…
Йому знову хотілося побачити Одарку біля себе
Ти, дівчино, не моя
Цвіт у моєму серці, ясний цвіт-первоцвіт
3.Визначте види помилок і запишіть відредаговані
речення
Здається кімната для не одружених ,самотніх чоловіків.
У неї був чіткий
красивий і калліграфічний почерк.
У цьому році ми
могли здобути більше здобутків ніж у попередному.
Неможна ігнорувати специфічними особливостями цієї галузі
господарства.
4.Запишіть слова правильно
Комета Галлея,
Лауреат Державної премії, автомобіль Таврія, північна Буковина, декларація прав людини, Народний артист,
Король Іспанії, Маршал авіації, спілка художників України, Будинок культури, постанова Кабінету
Міністрів України, Всесвітня рада Миру, восьме березня, 8 Березня, тичинине
слово, палац спорту, сузір’я великої Ведмедиці, художній театр, Полтавський
Національний Педагогічний університет ім.
В.Г. Короленка, орден Мати-героїня, київські дівчата,
Дніпровські кручі.
9 клас
1.Напишіть
твір-роздум «Причасти мене розмовою – українською мовою» ( 2 стор)
2.З’ясуйте синтаксичну роль виділених слів
На
шлях я ( підмет) вийшла
ранньою весною…
Йому знову хотілося побачити Одарку біля себе
(обставина)
Ти, дівчино, не моя(присудок)
Цвіт у моєму
( означення) серці, ясний цвіт-первоцвіт
3.Визначте види помилок і запишіть відредаговані
речення
Здається кімната для
самотніх чоловіків.
У неї був каліграфічний почерк.
У цьому році ми
могли досягти більше, ніж у минулому.
Не можна ігнорувати
особливостями цієї галузі господарства.
4.Запишіть слова, розкривши дужки або вставивши пропущені
букви
Комета Галлея,
лауреат Державної премії, автомобіль «Таврія», Північна Буковина, Декларація прав людини, народний артист,
король Іспанії, маршал авіації, Спілка художників України, будинок культури, постанова Кабінету
Міністрів України, Всесвітня Рада Миру, Восьме березня, 8 Березня, Тичинине
слово, Палац спорту,сузір’я Великої Ведмедиці, Художній театр, Полтавський
національний педагогічний університет
ім.В.Г. Короленка, орден «Мати-героїня», київські
дівчата, дніпровські кручі.
10 клас
1.Напишіть твір-роздум, використовуючи слова Олени
Матушек:
«Порятуйте красу – у стеблі, у росі, у зернині,
Порятуйте красу
– у бджолині і в солов’ї.» (2.5стор)
2.Поясніть значення слів:
Блюзнірство,
апофеоз, моріг, тезаурус, святотатство
3.Утворіть назви людей за місцем проживання
або національністю, враховуючи стать.
Баку –
Греція –
Китай –
Канів –
Ізраїль –
Івано-Франківськ –
4.Спишіть
текст, виправляючи орфографічні та пунктуаційні помилки
Схили Дніпра наповненні піснями
танцями багато людним гомоном. Адже купальські народні гуляння саме тут
стають, насправді, дуже яскравими і як того вимагають традиції веселими та
магічними.
Є тут і вулиці майстрів народних
ремесел (можна купити все) і навчальні майданчики танців і пісень і дитячі
ігри, і коло козатських забав.
Багато сцен, на яких виступають
етноколлективи з різних куточків України
та дружних країн. Тут можна почути Татарські мотиви, Угорські та Польські
мелодії,Гуцульські наспіви та
східно-український етно-рок.
10 клас
1.Напишіть твір-роздум, використовуючи слова Олени
Матушек:
«Порятуйте красу – у стеблі, у росі, у зернині,
Порятуйте красу
– у бджолині і в солов’ї.» (2,5стор)
2.Поясніть значення слів:
Блюзнірство – зневажання чого-небудь святого, високого
Апофеоз –
звеличення якоїсь події, особи, явища
Моріг – густа молода трава
Тезаурус – словник
,що подає лексику певної мови в усьому її обсязі
Святотатство – зневага, образа церковної святині або
чого-небудь заповітного, дорогого.
3.Утворіть назви людей за місцем проживання
або національністю, враховуючи стать.
Баку – бакинець,
бакинка
Греція – грек, грекиня
Китай – китаєць, китаянка
Канів – канівець, канівка
Ізраїль –
ізраїльтянин, ізраїльтянка
Івано-Франківськ – іванофранківець, іванофранківка
4.Спишіть
текст, виправляючи орфографічні та пунктуаційні помилки
Схили Дніпра наповнені піснями , танцями, багатолюдним гомоном. Адже
Купальські народні гуляння саме тут стають насправді дуже яскравими і, як того
вимагають традиції, веселими та магічними.
Є тут і вулиці майстрів
народних ремесел (можна купити все), і навчальні майданчики танців і пісень, і
дитячі ігри, і коло козацьких забав.
Багато сцен, на яких виступають
етноколективи з різних куточків України
та дружніх країн. Тут можна почути татарські мотиви, угорські та польські
мелодії,гуцульські наспіви та
східноукраїнський етно-рок.
11 клас
1. Напишіть
твір-роздум на тему : «Людина, що відповідає моєму ідеалу» ( 2,5.)
2.Поясніть значення слів. Уведіть їх у прості ускладнені
речення.
Мелос -
Непересічний
–
Раритет –
Фарисей –
Фіскал –
3.Випишіть
словосполучення у три колонки за способом вираження головного слова (іменні ,
дієслівні, прислівникові)
Дружня
розмова, написати лист, двоє з нас, зовсім недавно, хтось із них,
хліб і сіль,
особливо весело, ставши пілотом,
записаний у блокнот, сумно за
домівкою, добре вдома.
4.Спишіть
текст, виправляючи орфографічні та пунктуаційні помилки
Схили Дніпра наповненні піснями
танцями багато людним гомоном. Адже купальські народні гуляння саме тут
стають, насправді, дуже яскравими і як того вимагають традиції веселими та
магічними.
Є тут і вулиці майстрів народних
ремесел (можна купити все) і навчальні майданчики танців і пісень і дитячі
ігри, і коло козатських забав.
Багато сцен, на яких виступають
етноколлективи з різних куточків України
та дружних країн. Тут можна почути Татарські мотиви, Угорські та Польські
мелодії,Гуцульські наспіви та
східно-український етно-рок.
11 клас
1.
Напишіть твір-роздум на тему : «Людина, що
відповідає моєму ідеалу»
( 2
стор.)
2.
Поясніть
значення слів
Мелос -
узагальнене поняття пісенної
основи в музиці
Непересічний – не
такий, як інші
Раритет – цінна рідкісна річ
Фарисей – лицемірна людина
Фіскал – донощик, наклепник
3.Випишіть
словосполучення у три колонки за способом вираження головного слова (іменні ,
дієслівні, прислівникові)
Імен. Дружня розмова, двоє з нас, хтось із них;
Дієслівні Написати лист, ставши пілотом, записаний у
блокнот;
Прислівникові. Зовсім недавно, сумно за домівкою,
особливо весело, добре вдома.
4.Спишіть
текст, виправляючи орфографічні та пунктуаційні помилки
Схили Дніпра наповнені піснями , танцями, багатолюдним гомоном. Адже
Купальські народні гуляння саме тут стають насправді дуже яскравими і, як того
вимагають традиції, веселими та магічними.
Є тут і вулиці майстрів
народних ремесел (можна купити все), і навчальні майданчики танців і пісень, і
дитячі ігри, і коло козацьких забав.
Багато сцен, на яких виступають
етноколективи з різних куточків України
та дружніх країн. Тут можна почути татарські мотиви, угорські та польські
мелодії,гуцульські наспіви та
східноукраїнський етно-рок.
Немає коментарів:
Дописати коментар