Контрольна робота з теми
«Дружба і кохання»
І. Початковий рівень.
Тестові завдання (кожне завдання 0,5б.)
1.
О. С. Пушкін свій вірш «19 октября» присвятив:
а) осінній природі;
б) друзям-ліцеїстам;
в) дню народження свого знайомого.
2.
Що цінував О. С. Пушкін у дружбі?
а) щирість, відвертість, чесність;
б) зверхність, вимогливість;
в) матеріальну зацікавленість.
3.
Що стверджує повість О. Гріна «Пурпурові
вітрила»?
а) віру в краще майбутнє;
б) віру в силу надії та
справжнього кохання;
в) віру в перемогу.
4.
Роберт Бернс – поет:
а) Шотландії;
б) Франції;
в) Чехії.
5.
Що дуже полюбляв О. Грін?
а) вирощувати свійських тварин;
б) подорожувати;
в) доглядати за плодоносним садом.
6.
Якій темі найчастіше віддавав перевагу у своїх
віршах Г. Гейне?
а) патріотичній;
б) темі кохання;
в) місце поета і поезії в суспільстві.
ІІ. Середній рівень (кожне завдання 1,5 б.)
1.
Що таке символ? Символом чого є пурпурові
вітрила?
2.
Чому поезія Р. Бернса хвилює кожного?
ІІІ. Достатній рівень (кожне завдання 1,5 б.)
1.
Що вам відомо про творчість Г. Гейне?
2.
В який історичний період жив і писав К. Симонов?
Кому присвятив він свій вірш «Жди мене?»
IV. Високий рівень ( максимальна кількість 3 б.)
Написати твір-мініатюру на одну з тем:
«Чому людині так необхідна віра в щастя?»
«Чудо кохання в поезіях Р.Бернса, Г.Гейне, К. Симонова»
Дякую, грамотна і корисна розробка. Лариса
ВідповістиВидалитиви немоглиб мені допомогти з зарубіжною контрольною роботою
ВідповістиВидалитирозділом «Дружба і кохання»
ВидалитиІ варіант
Початковий рівень (за кожну правильну відповідь – 0,5 бала).
1. О. Пушкін навчався в:
а) Одесі в університеті;
б) Царському Селі в ліцеї;
в) Петербурзі в гімназії.
2. Вірш «19 жовтня 1825 року» починається описом:
а) весняного пейзажу;
б) літнього пейзажу;
в) осіннього пейзажу.
3. Дитячі роки Шолом-Алейхема пройшли в українських містечках:
а) Переяславі та Воронкові;
б) Переяславі та Білій Церкві ;
в) Переяславі та Полтаві.
4. У повісті О. Гріна «Пурпурові вітрила» поєднуються:
а) реальне й фантастичне;
б) фантастичне й історичне;
в) казкове й наукове .
5. Ассоль жила в:
а) Одесі;
б) Каперні;
в) Феодосії.
6. Вірш «Жди мене» К. Симонов присвятив:
а) матері;
б) сестрі;
в) дружині.
Середній рівень (за кожну правильну відповідь по 1 балу).
1. У які святкові дні відбуваються події І частини «Пісні над піснями», що
згадує Шимек?
2. Символом чого є пурпурові вітрила в повісті О. Гріна?
3. Що уособлює образ червоної троянди у вірші Р. Бернса «Любов»?
Достатній рівень (за кожну правильну відповідь по 1, 5 бала).
Дайте розгорнуті відповіді на питання та виконайте завдання.
1. Доведіть, що «Пурпурові вітрила» – повість-феєрія.
2. Яку роль виконує пейзаж в повісті «Пісня над піснями» Шолом-
Алейхема?
Високий рівень (відповідь оцінюється 3 балами).
Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:
1. Коли збуваються мрії? (За повістю «Пурпурові вітрила» О. Гріна).
2. Пурпурові вітрила змінили Каперну (фанфікшн за повістю «Пурпурові
вітрила» О. Гріна).
3. «Жди мене» – лист-заклинання на всі часи.
4. Шимек та Бузя п’ять років по тому (фанфікшн за мотивами повісті
«Пісня над піснями» Шолом-Алейхема).
розділом «Дружба і кохання»
ВидалитиІ варіант
Початковий рівень (за кожну правильну відповідь – 0,5 бала).
1. О. Пушкін навчався в:
а) Одесі в університеті;
б) Царському Селі в ліцеї;
в) Петербурзі в гімназії.
2. Вірш «19 жовтня 1825 року» починається описом:
а) весняного пейзажу;
б) літнього пейзажу;
в) осіннього пейзажу.
3. Дитячі роки Шолом-Алейхема пройшли в українських містечках:
а) Переяславі та Воронкові;
б) Переяславі та Білій Церкві ;
в) Переяславі та Полтаві.
4. У повісті О. Гріна «Пурпурові вітрила» поєднуються:
а) реальне й фантастичне;
б) фантастичне й історичне;
в) казкове й наукове .
5. Ассоль жила в:
а) Одесі;
б) Каперні;
в) Феодосії.
6. Вірш «Жди мене» К. Симонов присвятив:
а) матері;
б) сестрі;
в) дружині.
Середній рівень (за кожну правильну відповідь по 1 балу).
1. У які святкові дні відбуваються події І частини «Пісні над піснями», що
згадує Шимек?
2. Символом чого є пурпурові вітрила в повісті О. Гріна?
3. Що уособлює образ червоної троянди у вірші Р. Бернса «Любов»?
Достатній рівень (за кожну правильну відповідь по 1, 5 бала).
Дайте розгорнуті відповіді на питання та виконайте завдання.
1. Доведіть, що «Пурпурові вітрила» – повість-феєрія.
2. Яку роль виконує пейзаж в повісті «Пісня над піснями» Шолом-
Алейхема?
Високий рівень (відповідь оцінюється 3 балами).
Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:
1. Коли збуваються мрії? (За повістю «Пурпурові вітрила» О. Гріна).
2. Пурпурові вітрила змінили Каперну (фанфікшн за повістю «Пурпурові
вітрила» О. Гріна).
3. «Жди мене» – лист-заклинання на всі часи.
4. Шимек та Бузя п’ять років по тому (фанфікшн за мотивами повісті
«Пісня над піснями» Шолом-Алейхема).
неа
Видалитигимноооо
ВідповістиВидалитинапишите ответи пожалуста
ВідповістиВидалитида пожалуста
Видалитида етого какрас и нехватает скиньте пожалуста
Видалити312312312123
ВидалитиКк
ВідповістиВидалитивообще не то что надо
ВідповістиВидалитичто за дич где ответи
ВідповістиВидалитиДякую за працю.
ВідповістиВидалитиА відповіді єє
ВідповістиВидалити