понеділок, 29 лютого 2016 р.

Контрольна робота з теми "Дружба і кохання" зарубіжна література 7 клас

Контрольна робота з теми «Дружба і кохання»


І. Початковий рівень.
Тестові завдання (кожне завдання 0,5б.)
1.    О. С. Пушкін свій вірш «19 октября» присвятив:
а) осінній природі;
б) друзям-ліцеїстам;
в) дню народження свого знайомого.
2.   Що цінував О. С. Пушкін у дружбі?
а) щирість, відвертість, чесність;
б) зверхність, вимогливість;
в) матеріальну зацікавленість.
3.   Що стверджує повість О. Гріна «Пурпурові вітрила»?
     а) віру в краще майбутнє;
     б) віру в силу надії та справжнього кохання;
     в) віру в перемогу.
4.   Роберт Бернс – поет:
а) Шотландії;
б) Франції;
в) Чехії.
5.   Що дуже полюбляв О. Грін?
а) вирощувати свійських тварин;
б) подорожувати;
в) доглядати за плодоносним садом.
6.   Якій темі найчастіше віддавав перевагу у своїх віршах Г. Гейне?
а) патріотичній;
б) темі кохання;
в) місце поета і поезії в суспільстві.
ІІ. Середній рівень (кожне завдання 1,5 б.)
1.    Що таке символ? Символом чого є пурпурові вітрила?
2.   Чому поезія Р. Бернса хвилює кожного?
ІІІ. Достатній рівень (кожне завдання 1,5 б.)
1.     Що вам відомо про творчість Г. Гейне?
2.    В який історичний період жив і писав К. Симонов? Кому присвятив він свій вірш «Жди мене?»
IV. Високий рівень ( максимальна кількість 3 б.)
Написати твір-мініатюру на одну з тем:
«Чому людині так необхідна віра в щастя?»
«Чудо кохання в поезіях Р.Бернса, Г.Гейне, К. Симонова»

15 коментарів:

  1. Дякую, грамотна і корисна розробка. Лариса

    ВідповістиВидалити
  2. ви немоглиб мені допомогти з зарубіжною контрольною роботою

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. розділом «Дружба і кохання»
      І варіант
      Початковий рівень (за кожну правильну відповідь – 0,5 бала).
      1. О. Пушкін навчався в:
      а) Одесі в університеті;
      б) Царському Селі в ліцеї;
      в) Петербурзі в гімназії.
      2. Вірш «19 жовтня 1825 року» починається описом:
      а) весняного пейзажу;
      б) літнього пейзажу;
      в) осіннього пейзажу.
      3. Дитячі роки Шолом-Алейхема пройшли в українських містечках:
      а) Переяславі та Воронкові;
      б) Переяславі та Білій Церкві ;
      в) Переяславі та Полтаві.
      4. У повісті О. Гріна «Пурпурові вітрила» поєднуються:
      а) реальне й фантастичне;
      б) фантастичне й історичне;
      в) казкове й наукове .
      5. Ассоль жила в:
      а) Одесі;
      б) Каперні;
      в) Феодосії.
      6. Вірш «Жди мене» К. Симонов присвятив:
      а) матері;
      б) сестрі;
      в) дружині.
      Середній рівень (за кожну правильну відповідь по 1 балу).
      1. У які святкові дні відбуваються події І частини «Пісні над піснями», що
      згадує Шимек?
      2. Символом чого є пурпурові вітрила в повісті О. Гріна?
      3. Що уособлює образ червоної троянди у вірші Р. Бернса «Любов»?
      Достатній рівень (за кожну правильну відповідь по 1, 5 бала).
      Дайте розгорнуті відповіді на питання та виконайте завдання.
      1. Доведіть, що «Пурпурові вітрила» – повість-феєрія.
      2. Яку роль виконує пейзаж в повісті «Пісня над піснями» Шолом-
      Алейхема?
      Високий рівень (відповідь оцінюється 3 балами).
      Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:
      1. Коли збуваються мрії? (За повістю «Пурпурові вітрила» О. Гріна).
      2. Пурпурові вітрила змінили Каперну (фанфікшн за повістю «Пурпурові
      вітрила» О. Гріна).
      3. «Жди мене» – лист-заклинання на всі часи.
      4. Шимек та Бузя п’ять років по тому (фанфікшн за мотивами повісті
      «Пісня над піснями» Шолом-Алейхема).

      Видалити
    2. розділом «Дружба і кохання»
      І варіант
      Початковий рівень (за кожну правильну відповідь – 0,5 бала).
      1. О. Пушкін навчався в:
      а) Одесі в університеті;
      б) Царському Селі в ліцеї;
      в) Петербурзі в гімназії.
      2. Вірш «19 жовтня 1825 року» починається описом:
      а) весняного пейзажу;
      б) літнього пейзажу;
      в) осіннього пейзажу.
      3. Дитячі роки Шолом-Алейхема пройшли в українських містечках:
      а) Переяславі та Воронкові;
      б) Переяславі та Білій Церкві ;
      в) Переяславі та Полтаві.
      4. У повісті О. Гріна «Пурпурові вітрила» поєднуються:
      а) реальне й фантастичне;
      б) фантастичне й історичне;
      в) казкове й наукове .
      5. Ассоль жила в:
      а) Одесі;
      б) Каперні;
      в) Феодосії.
      6. Вірш «Жди мене» К. Симонов присвятив:
      а) матері;
      б) сестрі;
      в) дружині.
      Середній рівень (за кожну правильну відповідь по 1 балу).
      1. У які святкові дні відбуваються події І частини «Пісні над піснями», що
      згадує Шимек?
      2. Символом чого є пурпурові вітрила в повісті О. Гріна?
      3. Що уособлює образ червоної троянди у вірші Р. Бернса «Любов»?
      Достатній рівень (за кожну правильну відповідь по 1, 5 бала).
      Дайте розгорнуті відповіді на питання та виконайте завдання.
      1. Доведіть, що «Пурпурові вітрила» – повість-феєрія.
      2. Яку роль виконує пейзаж в повісті «Пісня над піснями» Шолом-
      Алейхема?
      Високий рівень (відповідь оцінюється 3 балами).
      Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:
      1. Коли збуваються мрії? (За повістю «Пурпурові вітрила» О. Гріна).
      2. Пурпурові вітрила змінили Каперну (фанфікшн за повістю «Пурпурові
      вітрила» О. Гріна).
      3. «Жди мене» – лист-заклинання на всі часи.
      4. Шимек та Бузя п’ять років по тому (фанфікшн за мотивами повісті
      «Пісня над піснями» Шолом-Алейхема).

      Видалити
  3. вообще не то что надо

    ВідповістиВидалити